MLA updates, September 10th, 2020

Videoconference at https://jitsi.enough.community/NeatTablesAppearPlayfully

Short reminder about the Code of Conduct

This monthly meeting starts with a 30 minutes presentation about what volunteers and MLA staff did together since the last meeting followed by a 30 minutes free discussion on various topics. Everyone is invited to make a presentation, as long as the topic involves at least one volunteer and exclusively about activities conducted in public and based on publicly available information. This is not a space to discuss the MLA as an organization. Each presentation must be prepared (improvisation does not make for a useful presentation) and associated with URLs where participants will find evidences about the activities.

Setting the date for the next meeting

Any date during the next month is suitable, that is the July meeting may be on the 20th and the August meeting on the 2nd, as long as at least two person are available to participate.

Presentations

Discussion topics

@arthurhavlicek @Blsd est-ce que cette date vous convient (17 septembre) ? Avec un peu de chance vous pourrez faire état de la résolution réussie de l’intégration CSS/HTML de l’infolettre :slight_smile:

Update : non ! Je ne suis pas du tout dispo ce jour là (ni le 16), désolée !

@Blsd le 10 septembre alors ?

1 Like

Pas de contre-indication pour le 10 !

1 Like

@arthurhavlicek est-ce que ça te va aussi ?

@justinem on fait un petit point (en ligne) sur les activités de la MLA la semaine prochaine, le 10 à 18h00 et ça dure max une heure, probablement moins. Est-ce que ça te tente de te joindre à nous ?

Bonjour,
C’est gentil de me proposer! Je ne sais pas encore si je serai disponible (je prends peut-être le train ce soir là). Je vous tiens au courant, merci

1 Like

Bonjour, je ne pourrai pas assister à la réunion désolée.

Bonne journée

1 Like

Pas de soucis, merci d’avoir prévenu et encore mille fois merci de ton aide :slight_smile: